Moikka kaikki!
Eli niiku otsikosta huomaa olin 29.6-1.7 Tallinnas käymäs:)
Elikkä lähettii perheen kans lauantain joskus aamu seittemän aikaa ajelee raumalt helsinkii päi. Oltii sit joskus aamupäiväl helsingis ja laiva lähti joskus 12 aikaa tallinnaan päin.
joskus kahen aikaa oltii sitte perillä ja suunnattii meijän hotellille. Oltii siellä vähän aikaa ja käytii josai virukeskukses vähä kattelees kauppoja.
Sunnuntaina kävästiin siinä vanhassa kaupungissa. Se oli sairaan ihana paikka ! Nii et jos meette joskus käymää tallinnas nii kannattaa käydä siellä, suosittelen kaikille:)
Laitan kuvii siitä:)
Käveltii siellä muutama tunti ja käytii syömäs ja kauppakeskuksis vähä shoppailees:)
Maanantaina käytii Rocca El Mare- nimises kauppakeskukses joka oli iha sairaa iso :D
Koko Tallinnan reissult ostin kengät, laukun, paitoi , lökärit,korvikset ja rippimekon!
Sit käytii syömäs ennen ku lähettii laivaa.
Laiva lähti joskus kuude aikaa ja oltii helsingis joskus puol yheksän aikoihin ja oltii koton joskus yöl kahentoist aikaa.
Onneks Aurinko paisto ja oli lämmintä koko reissun ajan:)
-Oona♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti