sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

27.7.2013♥

Eilen oli siis meijän konfirmaatio ja rippijuhlat:) 
Konffis meni paremmim ku ajattelin! Ja juhlat suju hyvin :)
Lahjaks sain astioita,koruja,rahaa ja lahjakortteja :)

Käytiin tänään tashan kanssa kuvaamassa mun "viralliset" rippikuvat :)

Äiti ja iskä:)
mummut ja pappat:)
Oona ja Eepe:)
(ja sitte tosiaan niille joiden on vaike sitä ymmärtää niin olemme eevertin kanssa vain kavereita.)

kummit


sisarukset ja serkut x)















ps. en tiiä oliko vika mussa vai bloggerissa vai missä mut kuvat poistuili tätä kirjottaessa ja vaiheli paikkaa yms joten älkää välittäkö sekavista kuva järjestyksistä yms jutuista :DD

♥: Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti