Eilen oli siis meijän konfirmaatio ja rippijuhlat:)
Konffis meni paremmim ku ajattelin! Ja juhlat suju hyvin :)
Lahjaks sain astioita,koruja,rahaa ja lahjakortteja :)
Käytiin tänään tashan kanssa kuvaamassa mun "viralliset" rippikuvat :)
| Äiti ja iskä:) |
| mummut ja pappat:) |
| Oona ja Eepe:) (ja sitte tosiaan niille joiden on vaike sitä ymmärtää niin olemme eevertin kanssa vain kavereita.) |
| kummit |
| sisarukset ja serkut x) |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti