Moikka!
Piti eilen jo tulla postaamaan mut harkkojen ja kotsan kokeeseen lukemisen jälkeen en enää jaksanu.. Nyt kuitenki sitte, käytii eilen Oonan kans kuvailemas ennen mun harkkoja joten täs nyt näit kuvia :)
sori tää oli ainut kuva minkä jaksoin muokat xd
-Juulia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti